Na tę chwilę nie świadczymy usługi serwisu gwarancyjnego bezpłatnego, ale poniżej przedstawiamy listę firm wraz z danymi do serwisów producenta. Pamiętaj, że serwis bezpłatny naprawi Twojego laptopa jedynie w momencie, kiedy jego uszkodzenie nie wystąpiło z winy użytkownika, co za tym idzie takie usterki jak: zbita matryca, pęknięta obudowa, wyłamane zawiasy, uszkodzone gniazda, czy problemy z systemem operacyjnym nie podlegają naprawie bezpłatnej. Zawsze warto najpierw zadzwonić do producenta z pytaniem, ile może kosztować i trwać naprawa Twojego urządzenia, a następnie porównać tą informację z naszym serwisem.
pn-pt 8.00-17.00 tel.(22) 209 89 88 https://www.acer.com/ac/pl/PL/content/service-contact
pn-pt 8.30-17.00 tel. (22) 571 80 40 https://asus-serwis.pl/
pn-pt 8.00-17.00 tel. (22) 579 57 00 http://www.dell.com/support/home/pl/pl/plbsdt1
pn-pt 8.30-18.00 tel. (22) 583 43 73 https://support.hp.com/pl-pl/contact-hp
kontakt tylko przez stronę http://www.toshiba.pl/generic/DIRECT_SUPPORT/
pn-pt 9.00-18.00 tel. (22) 295 49 50, (22) 116 86 56 https://support.lenovo.com/pl/pl/contactus
pn-pt 8.00-20, sb 8.00-17.00 tel. 801 172 678 http://www.samsung.com/pl/info/contactus/
pn-pt 9.00-18.00 tel. (22) 306 06 94 http://services.sony.pl/supportmvc/pl/Contact/Email?cpint=spt-footer_contact
tel. 00800 44 11 875 https://support.apple.com/pl-pl
tel. (71) 710 52 15 https://pl.msi.com/support/