ODZYSKIWANIE DANYCH
Odzyskujemy dane z uszkodzonych laptopów / komputerów; zgrywamy je na nośniki DVD / CD / USB / dyski twarde i w tej formie przekazujemy klientowi. Szczegóły odzyskiwania danych, partycje, foldery, typy plików do odzyskania uzgadniane są indywidualnie z każdym Klientem.

Najczęściej odzyskujemy dane z następujących nośników:
- Dyski twarde ATA, SATA i przenośne,
- Karty pamięci SD, miniSD, microSD, MMC, xD, CF, SM/SMC, MS, MMC,
- Pendrive,
- Płyty CD, DVD, Blu-ray Disc.
Dane Klienta po odzyskaniu są przechowywane na naszych nośnikach w siedzibie firmy przez 5 dni roboczych od zakończenia odzyskiwania. W tym czasie klient może upewnić się, że wszystkie dane zostały odzyskane i zabezpieczyć je na swoich nośnikach. Klient dostaje dane na osobnym nośniku, a po upływie 5 dni roboczych kasujemy dane z naszych dysków. Jeśli nie życzysz sobie, byśmy przechowywali kopie Twoich danych przez 5 dni roboczych, to poinformuj nas o tym.
Co robić po stwierdzeniu utraty danych / braku ważnych plików?
- należy wyłączyć komputer (w przypadku dysków twardych),
- nie można pod żadnym pozorem włączać programów typu defragmentatory dysków czy scandisk,
- natychmiast przestań używać nośnik, z którego utraciłeś dane,
- zadzwoń do nas,
- w rozmowie udziel informacji, w jaki sposób doszło do utraty (co było w danym momencie robione), ustal sposób dostarczenia nośnika do naszej firmy,
- dostarczany napęd (osobiście czy za pośrednictwem naszego kuriera) musi być możliwie jak najlepiej zapakowany, tak by nie ulegał dalszym uszkodzeniom i co bardzo ważne do nośnika należy dołączyć dokładne dane adresowe oraz kontaktowe,
- po otrzymaniu napędu przystępujemy do analizy, gdy ją zakończymy poinformujemy Ciebie lub wskazaną osobę,
- po zapoznaniu się z wynikami analizy będziesz mógł wyrazić zgodę na odzyskiwanie danych w zaproponowanej przez nas cenie,
- prosimy poinformować nas o sposobie archiwizacji danych oraz sposobie ich przekazania,
- dane na nowym nośniku zostaną dostarczone pod wskazany adres wraz ze starym nośnikiem.